kucinghappy
loading...

BENDA KELIHATAN PADA 5 FOTO NUR FATHIA MALAM ANUGERAH YANG MENCURI PANDANGAN & MENJADI BAHAN BUALAN RAMAI !!!

Tips untuk artik ketiak lecak. sila elakkan memakai baju plain. elok pakai baju yang tak ada lengan atau pakai baju yang bercorak. tak...




Tips untuk artik ketiak lecak. sila elakkan memakai baju plain. elok pakai baju yang tak ada lengan atau pakai baju yang bercorak. tak pun beli pad untuk ketiak agar peluh dapat diserap & tak tumpah ke pakaian

kadang2 material kain dan potongan baju kat ketiak tu (sendat) yg menyebabkan nampak basah..klu ikutkan suma org peluh kat ketiak cuma ada yg peluh banyak n ada yg peluh skit je..artis lagi ler org perasan kan..hehe sian

SO PANDAI2 LAH JAGA KEBERSIHAN & KETRAMPILAN NOKSSSS SUPAYA X DIPERKATA ORG....




Related

Viral! 8213682730648414354

Post a Comment Disqus Comments

Related Posts

loading...

Blog Archive

loading...
item