kucinghappy
loading...

Wanita Berjalan Dengan Baju Jarang Dan Tak Berseluar Dalam

TAK tau malu… itulah yang boleh dikatakan terhadap seorang wanita yang selamba mengunjungi sebuah pusat beli belah di Singapura dengan ha...

TAK tau malu… itulah yang boleh dikatakan terhadap seorang wanita yang selamba mengunjungi sebuah pusat beli belah di Singapura dengan hanya memakai baju jarang tanpa mengenakan seluar dalam.
wanita-tak-berseluar-dalam-1
Menerusi beberapa keping gambar yang dikirimkan kepada laman Stomp Singapura, seseorang dikenali sebagai Ash mendakwa menyaksikan sendiri wanita terbabit berpakaian ‘seksi maut’ begitu ketika mengunjungi Mustafa Centre.
wanita-tak-berseluar-dalam-4
Dalam keadaan menarik perhatian banyak mata, wanita itu dikatakan tidak menunjukkan rasa segan langsung apabila berlegar di serata mall termasuk menaiki eskalator dan pergi ke bahagian kanak-kanak.
wanita-tak-berseluar-dalam-3
Malah dalam salah satu gambar, wanita tersebut dirakam menonggek di bonet teksi seolah-olah sengaja mempamerkan punggungnya yang terdedah.
wanita-tak-berseluar-dalam-2
Antara komen diberikan Ash selaku saksi kejadian ini kepada Stomp adalah:
“Perempuan tu tak pakai seluar dalam langsung sampai menarik perhatian pekedai kat situ. Dia nampak macam telanjang dah bila berdiri bawah cahaya. Rasanya dia ni sengaja nak menayang. Siapa je yang sanggup pakai baju jarang begitu tanpa memakai seluar dalam kan?” - Kenapalah

Related

Viral! 6508954052809556745

Post a Comment Disqus Comments

Related Posts

loading...

Blog Archive

loading...
item