kucinghappy
loading...

'Rasa tak sabar nak melahirkan anak haram ni, mesti comel kan...?'

Ya Allah.. gila betul status wanita ni ,,,,, buat pandai , nak beranak dan jaga anak bodoh , harap muka je lawa tapi rupa-rupanyanya macam...

Ya Allah.. gila betul status wanita ni ,,,,, buat pandai , nak beranak dan jaga anak bodoh , harap muka je lawa tapi rupa-rupanyanya macam setann....


Bodohh..!! baik bagi anak tu kat orang lainn.. ramai yg nk anak tapi takda rezeki

Sama-samalah kita doakan semoga pasangan ini diberi hidayah dan kembali ke pangkal jalan... amin.. ya robbi

Related

Terkini 8557224168297948705

Post a Comment Disqus Comments

Related Posts

loading...
loading...
item