kucinghappy
loading...

Pemandu Teksi 'Kongsi' Aksi Pasangan Beromen Dalam Teksi!!

           Pengangkutan awam yang terdapat di Malaysia ni, sebenarnya banyak disediakan untuk kemudahan korang.. Cuma tinggal korang pilih...

          
Pengangkutan awam yang terdapat di Malaysia ni, sebenarnya banyak disediakan untuk kemudahan korang.. Cuma tinggal korang pilih nak naik yang mana satu jer.., tak kira lah bas, kereta api, LRT atau teksi pun.. Itu semua kemudahan yang disediakan bagi memudahkan korang untuk menuju ke destinasi korang..

Bila menggunakan pengangkutan awam ni, perlu ada kesabaran tinggi.. Kadang-kadang tu korang perlu hadap pelbagai ragam manusia, termasuk dengan sikap pemandu pengangkutan itu sendiri..

Itu sebab kita sering mendengar pasal aduan pemandu pengangkutan awam yang ada di Malaysia.. Mana tidaknya, sesetengah tu bersikap kurang ajar, tak mematuhi peraturan, gatal dan banyak lagilah..

Tapi bukan setakat korang jer dok mengadu, sebenarnya pemandu pengangkutan awam pun turut juga mengadu pasal adab penumpang dorang ketika menaiki kenderaan yang dipandu dorang..

Begitu juga lah dengan pemandu teksi di atas ni, mungkin dia nak menegur sikap pasangan biadap tu tak terluah.. So, dia bertindak merakam aksi pasangan tak tahu malu tu tanpa disedari pasangan tersebut, dan menyebarkannya di laman sosial..

Korang lihat jer lah aksi pasangan sengal tu, tak ada rasa hormat dan adab langsung! Tahulah dalam teksi tu hanya ada pemandu dan dorang jer, tapi tak bermakna dorang boleh melakukan perbuatan tak senonoh macam tu!

Tak ada akal ker?? Selamba badak dorang jer bercumbu berahi tanpa segan silu dalam tu.. Agak-agak lah nak berkasih sayang pun, hormat sikit keadaan di sekeliling korang! Miss rasa selepas ni semua pengangkutan awam perlu letak tanda ‘dilarang beraksi tak senonoh’!

Tapi setengah tu tak faham bahasa, mesti akan ada juga yang tidak mengendahkan larangan macam tu.. Haishh! Sabar jer lah, bila terpaksa hadap orang yang jenis tak beradab dan tak tahu malu macam pasangan tu noh! - MissHana/Utaranews.com

VIDEO BERKAITAN: Kantoi Beromen Dalam BAS

Related

Viral! 1868763000815583026

Post a Comment Disqus Comments

Related Posts

loading...
loading...
item