kucinghappy
loading...

VIDEO: Pasangan Remaja Melayu Selamba Tayang Aksi Pra-Jimak Di Dalam Rumah

L IHAT VIDEO DI  SINI Huisshh! Seronoknya dorang, lepak bersama pasangan yang belum ada ikatan sah dalam rumah.. ‘Hebat’ betoii lah, bu...


LIHAT VIDEO DI SINI

Huisshh! Seronoknya dorang, lepak bersama pasangan yang belum ada ikatan sah dalam rumah.. ‘Hebat’ betoii lah, buat maksiat dalam rumah terus.. Tak payah nak ‘check-in’ hotel bagai noh! Selalu nampak pasangan sengal macam tu, bersepah berasmara dana di taman atau di tempat terbuka..

Pasangan di atas tu, memilih tempat yang lebih ‘selesa’ dan boleh bergerak bebas ke mana dorang suka iaitu di rumah.. Miss tak tahu lah, itu rumah mak bapak dorang atau sewa..

Tapi kebanyakkan yang berani bawa pasangan balik rumah ni, selalunya kat rumah sewa lah.. Maklumlah kawan-kawan lain ‘sporting’ atau semasa ketiadaan kawan di rumah..

Lebih teruk, ada juga yang berani bawa balik ke rumah mak bapak dorang, itu masa mak bapak dorang tak ada lah.. Kalau mak bapak dorang ada, memang kena bantai kedua-duanya sampai lunyai! Mak bapak mana lah suka melihat anak dorang melakukan zina, betul tak??

Korang lihat jer lah aksi ‘mesra alam’ pasangan mangkuk ayun tu tayangkan, si lelaki baik punya tak pakai baju bergambar mesra bersama si girlfriend ‘tercinta’.. Nasib baik minah tu pakai baju lengkap yer!

Kalau tidak, korang faham-faham lah sendiri.. Bila lelaki dan perempuan berdua-duaan sudah pasti akan berlaku ‘sesuatu.. Mana tidak.., dah berdua jer dalam rumah, macam-macam boleh jadi!

Mulalah setan akan memainkan peranan untuk menghasut kaum Adam melakukan maksiat.. Betul tak?? Haisshh! Bila korang nak melakukan perbuatan tak senonoh macam tu, tolong lah ingat pada mak bapak korang!

Fikirlah macam mana perasaan dorang bila mendapat tahu perangai buruk yang korang lakukan dibelakang dorang! Kasihan lah dorang, penat dorang jaga dan didik korang dengan baik tapi korang balas dengan perbuatan terkutuk korang pulak. Ingat yer.., tanpa mak bapak korang, tak ada korang kat dunia ni.. - MissHana/Utaranews.com

Related

Viral! 4354567237612359917

Post a Comment Disqus Comments

Related Posts

loading...
loading...
item