kucinghappy
loading...

Pelik Anak Umur 18 Tahun Minum Susu Botol..Apa Mak Jumpa Dalam Bilik Lagi MENGEJUTKAN !!!

Pelik Anak Umur 18 Tahun Minum Susu Botol..Apa Mak Jumpa Dalam Bilik Lagi MENGEJUTKAN !!! "Anak aku dah besar,sekarang tengah ...



Pelik Anak Umur 18 Tahun Minum Susu Botol..Apa Mak Jumpa Dalam Bilik Lagi MENGEJUTKAN !!!
"Anak aku dah besar,sekarang tengah belajar di universiti,bila balik rumah mesti dia minum susu guna botol macam baby,bila buang nanti dia beli lain,satu hari aku masuk bilik alangkah terkejut dalam bilik dia ada...................................

Pelik Anak Umur 18 Tahun Minum Susu Botol..Apa Mak Jumpa Dalam Bilik Lagi MENGEJUTKAN !!! |Saya sebagai ibu merasa pelik dengan anak dara saya yang dah berumur 18 tahun, sedang belajar diuniversiti tapi masih juga minum susu pakai botol, sebijik macam baby!

Susu yang di minum pun susu bubuk baby. Macam-macam cara dah saya cuba buat untuk hentikan kebiasaan anak tapi tak menjadi, botol susu dah tak terhitung saya buang,tapi dia beli lagi dan lagi. Bolehkah puan-puan bantu saya menyelesaikan masalah anak dara saya ini,
saya sendiri tengok dia hisap botol tu nak gelak pun ada tapi menyampah juga,ada kot seratus botol susu berbagai jenama dan dari berbagai negara kat dalam bilik anak saya, dah macam kedai botol susu bilik anak saya,thanks yang bersedia membantu.-KRT

Related

Pelik 8609283736243980733

Post a Comment Disqus Comments

Related Posts

loading...
loading...
item